måndag, juni 19, 2017

Dagens mantra.

Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!

Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!

Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!

Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!
Jag ska ALDRIG mer lägga mobilen på biltaket!

Ok.. nu tror jag att jag fattar.
Noterat!

Glad i alla fall att jag fick tillbaka den lite mörbultad
men fungerande.

Inga kommentarer: