onsdag, juni 07, 2017

Nu ändrar de åsikt de där som ville ta hit alla.

När man själv känner av hur samhället har blivit då inser de hur
det är och kommer att bli.

Följande utspelade sig när jag bjöd hem en kompis.
Nä... jag kan inte komma för jag vågar inte gå hem
ensam genom stan.
Jaså, vågar du inte det, nähä... det som är så tryggt här.
men om du vill så kan jag köra dig hem.


Någon annan fick ingen tid hos folktandvården....
Gissa varför!

När jag tänker på allt det som har hänt och hur vissa
människor ändrar åsikt och det enbart för att de själva
blivit drabbade. De har börjat inse vartåt det lutar.

Jag önskar att jag kunde med att säga: Vad var det jag sa.

Och så hade den där idioten utanför Notre Dame bott i Sverige,
det var väl för väl att polisen sköt ihjäl honom.
En idiot mindre.



Inga kommentarer: